Головна > Кейси > Статичні та анімовані банери для Bionorica.

Статичні та анімовані банери для Bionorica.

Web Design 18 серпня 2022

Компанія «Біонорика» ‒ один із провідних світових виробників лікарських засобів рослинного походження.

40 Годин розробки
13 Статичні банери
3 Анімовані банери

Завдання від клієнта

Придумати концепцію для 2-3 банерів із загальною темою «Досить бігати від циститу». На основі концепції створити анімовані та статичні банери для GDN і Facebook.

Case 1

Ми підготували варіанти банерів зі спільною концепцією із фотографій, які нам запропонував клієнт:

Case 1
Case 1
Case 1
Case 1

Пізніше з цих варіантів створили статичні банери для GDN

Case 1

Варіант баннеру із нареченою використали для рекламної кампанії на Facebook

Case 1
Case 1

Один із варіанів був адаптований для Hero банера на сайт Canephron.ua

Case 1

Результат

Таким чином ми використали три основних банери для адаптивів різних рекламних іструментів, анімованих банерів і забезпечили рекламні кампанії необхідними креативами

Сподобалася стаття?

Поділися з друзями!

Кейси на тему

40
Концепція, розробка та адаптація під РК банерів для одного з провідних виробників лікарських засобів рослинного походження.
40 Годин розробки
13 Статичні банери
15
Співпраця з Hisense – одним із найбільших китайських виробників побутової техніки
15 Годин розробки
24 Статичні банери
-30%
Зниження ДРВ на 30% в порівнянні з попереднім місяцем та на 65% - до попереднього року, виконання плану прибутку на 85% в перший місяць
-30% Зниження ДРВ в порівнянні з попереднім місяцем
-65% Зниження ДРВ в порівнянні з попереднім роком за той же період
+79%
Для мережі приватних ліцензованих шкіл КМДШ змінили КРІ з початку співпраці з кліків, ціни за клік на збільшення кількості лідів та заявок
+79% Ріст кількості лідів
-16% Настільки знизилася ціна за залучення
Коли до агентства в роботу потрапляє великий e-commerce проект з уже налаштованою аналітикою, можна тільки порадіти.
Багато хто з клієнтів вважає, що SEO — це невигідно. Воно дороге, пошукові системи часто змінюють свої алгоритми, а результат можна відчути не раніше, ніж через півроку (а то і рік)