Головна > Кейси > Статичні та анімовані банери для Bionorica

Статичні та анімовані банери для Bionorica

Web Design 18 серпня 2022

Компанія «Біонорика» ‒ один із провідних світових виробників лікарських засобів рослинного походження.

40 Годин розробки
13 Статичні банери
3 Анімовані банери

Завдання від клієнта

Придумати концепцію для 2-3 банерів із загальною темою «Досить бігати від циститу». На основі концепції створити анімовані та статичні банери для GDN і Facebook.

Case 1

Ми підготували варіанти банерів зі спільною концепцією із фотографій, які нам запропонував клієнт:

Case 1
Case 1
Case 1
Case 1

Пізніше з цих варіантів створили статичні банери для GDN

Case 1

Варіант баннеру із нареченою використали для рекламної кампанії на Facebook

Case 1
Case 1

Один із варіанів був адаптований для Hero банера на сайт Canephron.ua

Case 1

Результат

Таким чином ми використали три основних банери для адаптивів різних рекламних іструментів, анімованих банерів і забезпечили рекламні кампанії необхідними креативами

Сподобалася стаття?

Поділися з друзями!

Кейси на тему

+ 69%
Оптимізували кампанії та збільшили продажі на Amazon для компанії Philips
+ 69% зріст (ROAS)
на 38% знизилась вартість кліку (CPC)
на 30%
Масштабували рекламні кампанії та збільшити продажі при збереженні рентабельності e-commerce-проєкту
на 30% знизилась вартість транзакцій
на 52% піднявся середній чек
+60%
Збільшили кількість онлайн-покупок непопулярних товарів зі збереженням рентабельності для мережі мультимаркетів «Аврора»
+60% зростання доходу в e-commerce
+55% зріст ROAS
40
Концепція, розробка та адаптація під РК банерів для одного з провідних виробників лікарських засобів рослинного походження
40 Годин розробки
13 Статичні банери
15
Співпраця з Hisense – одним із найбільших китайських виробників побутової техніки
15 Годин розробки
24 Статичні банери
-30%
Зниження ДРВ на 30% в порівнянні з попереднім місяцем та на 65% - до попереднього року, виконання плану прибутку на 85% в перший місяць
-30% Зниження ДРВ в порівнянні з попереднім місяцем
-65% Зниження ДРВ в порівнянні з попереднім роком за той же період