Медіа-
стратегія

Допомагає системно будувати комунікацію бренду в інтернеті Написати нам

Медіастратегія потрібна:

  • Для побудови довгострокових відносин із цільовою аудиторією
  • Для об’єднання комунікацій кількох брендів чи напрямків бізнесу в єдину інфраструктуру
  • Для оптимального розподілу рекламного бюджету каналами комунікації
  • Для правильної оцінки вкладень у рекламу

Етапи підготовки медіастратегії:

01 Цілі та завдання

Визначаємо очікування бізнесу від просування в інтернеті. Фіксуємо цілі та завдання інвестуванням у рекламу

02 Аналіз ринку та категорії

Досліджуємо, де розташована компанія клієнта щодо конкурентів у медіапросторі, що відбувається з категорією, яке знання брендів. Шукаємо інсайти для майбутньої присутності в медіа

03 Огляд конкурентів та цільової аудиторії

Вивчаємо медіаспліт конкурентів, їхні джерела та структуру трафіку, інвестиції в сегменті. Аналізуємо поведінку цільової аудиторії в інтернеті

04 Огляд рішень міжнародної мережі dentsu

Досліджуємо існуючий досвід колег з інших країн у мережі dentsu щодо просування компаній та брендів в аналогічних нішах. З баз даних dentsu Ukraine аналізуємо медійні результати минулих запусків та активностей, релевантних бізнесу клієнта

05 Стратегічний підхід

Створюємо екосистему медіапросування для конкретного бізнесу з урахуванням інсайтів попередніх етапів. Синхронізуємо активність бренду в інтернеті з проявами в інших класичних медіа та точках контакту зі споживачем

06 Вибір релевантних KPIs

Визначаємо KPI, за якими зможемо оцінити ефективність використання рекламного бюджету щодо поставлених від бізнесу завдань

07 Тактика з інструментів та каналів просування

Покроковий опис дій щодо реалізації стратегії. Деталізація каналами просування, майданчиками, форматами, інструментами. Рекомендації щодо контенту тощо

08 Медіапланування та бюджет

Підготовка докладного медіа плану з бюджетом, медійними та бізнес-показниками

09 Екстра

Аудит рекламних кабінетів та підготовка рекомендацій щодо налаштування веб-аналітики та онлайн-звітності (обговорюється індивідуально)

Результати:

Агенція презентує своє бачення та надає докладні медіаплани Агенція презентує своє бачення та надає докладні медіаплани
Термін реалізації: від 14 до 25 днів Термін реалізації: від 14 до 25 днів
Вартість: прораховується індивідуально на підставі термінів та масштабу завдання Вартість: прораховується індивідуально на підставі термінів та масштабу завдання
Впровадження можуть бути виконуватися командою клієнта, які на стороні агенції або за змішаною моделлю Впровадження можуть бути виконуватися командою клієнта, які на стороні агенції або за змішаною моделлю

Часті запитання

Від чого залежить ціна стратегії?

Вартість стратегії розраховується після зустрічі-знайомства з клієнтом, на якій визначається обсяг та масштаб завдання, необхідні терміни реалізації, якість та кількість вступної інформації (за цільовими аудиторіями, продажами, конкурентами тощо).

Що дасть моєму бізнесу стратегія просування?

Стратегія дає змогу системно підходити до питання комунікації з цільовою аудиторією та споживачами. Водночас оптимально використовуючи рекламний бюджет компанії в розрізі цілей компанії та/або брендів.

Скільки часу потрібно для розробки?

Термін підготовки стратегії ч від 14 до 25 календарних днів. Більш точний період можна визначити зважаючи на завдання клієнта, вхідні дані та поточне завантаження стратегічного відділу.

Що потрібно від замовника для підготовки стратегії?

Щоб стратегія була максимально реалістичною з боку клієнта, рекомендується:
1. Заповнити бриф (самостійно або разом із командою агентства).
2. Чітко визначити маркетингову мету та вибрати показники, у чому вона вимірюватиметься.
3. Надати гостьовий доступ у Google Search Console та Google Analytics (або в інші аналогічні системи обліку).
4. За можливості поділитися даними про сезонність і продаж, доступом до рекламних кабінетів (для більш чіткого розуміння поточних витрат і ставок на рекламу й більш точної оцінки можливостей для покращення). Поділитися інформацією про існуючі комунікації бренду або компанії зі споживачем.
5. Також буде великою перевагою надати комунікаційну стратегію, виходячи з якої медіапланери зможуть прорахувати точніші показники за коефіцієнтами конверсій.

Хто може відповідати за впровадження стратегії?

Ми рекомендуємо віддавати реалізацію медійної стратегії тому, хто її робив, оскільки в такому разі ви можете вимагати результату щодо заявлених планів та прогнозів. Також агенції мають більш глибокий досвід у роботі з майданчиками та цінові переваги. Однак покрокове виконання може взяти на себе й команда на стороні бізнесу. За домовленістю можна залучати зовнішнього експерта з боку агенції для командної роботи та контролю.

У яких випадках стратегія коштує грошей, а в яких – входить до пропозиції агенції з просування?

Якщо ви розглядаєте агентство як партнера з реалізації медіастратегії та просування в інтернеті, підготовка медіастратегії здебільшого входить у вартість послуг агенції. Рішення приймається на підставі обсягу рекламного бюджету в управлінні агенція, а також планового періоду співпраці.

Які джерела агенція використовує під час підготовки стратегії?

Серед інструментів, що найчастіше використовуються: Arianna, Nielsen Ukraine, Gemius Adreal, Gemius Audience, cMeter, MMI Kantar, SimilarWeb Pro, Serpstat, Ahrefs, Thinkwithgoogle, Google Trends, Netpeak Spider, Amplifi media calculator, внутрішні дослідження та експертиза групи dentsu.

Чи можна замовити просто просування без стратегії?

Можна, якщо є чітке розуміння KPI та медійних завдань перед агенцією.

Чим міжнародний досвід dentsu може бути корисним для українського ринку?

dentsu – це досвід на 143 ринках світу понад 11 тис. клієнтів. Багато тенденцій приходять до України з інших країн. Співпрацюючи з колегами з-за кордону, ми одними з перших маємо доступ до нових технологій та best practices.

Як оцінити стратегію?

Ми рекомендуємо оцінювати стратегію щодо того, наскільки викладений план може допомогти досягти бізнес-цілей, якою мірою аргументований фактами та даними, а також підкріплений досвідом агенції.

Наші клієнти

Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo

Наша команда

Катерина
Катерина Manager EMEA Operations, iProspect UK
Тетяна
Тетяна New Business Manager
Олена
Олена Research Analyst
Iryna
Iryna Chief Executive Officer
Антоніна
Антоніна Head of PPC
Ксенія
Ксенія Design Team Lead
Олексій
Олексій Head of SEO
Олена
Олена Client Service Director
Катерина
Катерина Manager EMEA Operations, iProspect UK
Тетяна
Тетяна New Business Manager
Олена
Олена Research Analyst
Iryna
Iryna Chief Executive Officer
Антоніна
Антоніна Head of PPC
Ксенія
Ксенія Design Team Lead
Олексій
Олексій Head of SEO
Олена
Олена Client Service Director

Є питання?
Давайте обговоримо

    Email недействительный.
    Проверьте данные и попробуйте снова.
    Обязательное поле. Минимум 10 символов.

    iProspect logo
    01033, Україна Київ, вул. Сім'ї Прахових (Гайдара), 58/10 [email protected] +38 097 654-99-37 ПН-ПТ: 10.00-19.00