Медіастратегія потрібна:
- Для побудови довгострокових відносин із цільовою аудиторією
- Для об’єднання комунікацій кількох брендів чи напрямків бізнесу в єдину інфраструктуру
- Для оптимального розподілу рекламного бюджету каналами комунікації
- Для правильної оцінки вкладень у рекламу
Етапи підготовки медіастратегії:
Визначаємо очікування бізнесу від просування в інтернеті. Фіксуємо цілі та завдання інвестуванням у рекламу
Досліджуємо, де розташована компанія клієнта щодо конкурентів у медіапросторі, що відбувається з категорією, яке знання брендів. Шукаємо інсайти для майбутньої присутності в медіа
Вивчаємо медіаспліт конкурентів, їхні джерела та структуру трафіку, інвестиції в сегменті. Аналізуємо поведінку цільової аудиторії в інтернеті
Досліджуємо існуючий досвід колег з інших країн у мережі dentsu щодо просування компаній та брендів в аналогічних нішах. З баз даних dentsu Ukraine аналізуємо медійні результати минулих запусків та активностей, релевантних бізнесу клієнта
Створюємо екосистему медіапросування для конкретного бізнесу з урахуванням інсайтів попередніх етапів. Синхронізуємо активність бренду в інтернеті з проявами в інших класичних медіа та точках контакту зі споживачем
Визначаємо KPI, за якими зможемо оцінити ефективність використання рекламного бюджету щодо поставлених від бізнесу завдань
Покроковий опис дій щодо реалізації стратегії. Деталізація каналами просування, майданчиками, форматами, інструментами. Рекомендації щодо контенту тощо
Підготовка докладного медіа плану з бюджетом, медійними та бізнес-показниками
Аудит рекламних кабінетів та підготовка рекомендацій щодо налаштування веб-аналітики та онлайн-звітності (обговорюється індивідуально)
Результати:
Часті запитання
Вартість стратегії розраховується після зустрічі-знайомства з клієнтом, на якій визначається обсяг та масштаб завдання, необхідні терміни реалізації, якість та кількість вступної інформації (за цільовими аудиторіями, продажами, конкурентами тощо).
Стратегія дає змогу системно підходити до питання комунікації з цільовою аудиторією та споживачами. Водночас оптимально використовуючи рекламний бюджет компанії в розрізі цілей компанії та/або брендів.
Термін підготовки стратегії ч від 14 до 25 календарних днів. Більш точний період можна визначити зважаючи на завдання клієнта, вхідні дані та поточне завантаження стратегічного відділу.
Щоб стратегія була максимально реалістичною з боку клієнта, рекомендується:
1. Заповнити бриф (самостійно або разом із командою агентства).
2. Чітко визначити маркетингову мету та вибрати показники, у чому вона вимірюватиметься.
3. Надати гостьовий доступ у Google Search Console та Google Analytics (або в інші аналогічні системи обліку).
4. За можливості поділитися даними про сезонність і продаж, доступом до рекламних кабінетів (для більш чіткого розуміння поточних витрат і ставок на рекламу й більш точної оцінки можливостей для покращення). Поділитися інформацією про існуючі комунікації бренду або компанії зі споживачем.
5. Також буде великою перевагою надати комунікаційну стратегію, виходячи з якої медіапланери зможуть прорахувати точніші показники за коефіцієнтами конверсій.
Ми рекомендуємо віддавати реалізацію медійної стратегії тому, хто її робив, оскільки в такому разі ви можете вимагати результату щодо заявлених планів та прогнозів. Також агенції мають більш глибокий досвід у роботі з майданчиками та цінові переваги. Однак покрокове виконання може взяти на себе й команда на стороні бізнесу. За домовленістю можна залучати зовнішнього експерта з боку агенції для командної роботи та контролю.
Якщо ви розглядаєте агентство як партнера з реалізації медіастратегії та просування в інтернеті, підготовка медіастратегії здебільшого входить у вартість послуг агенції. Рішення приймається на підставі обсягу рекламного бюджету в управлінні агенція, а також планового періоду співпраці.
Серед інструментів, що найчастіше використовуються: Arianna, Nielsen Ukraine, Gemius Adreal, Gemius Audience, cMeter, MMI Kantar, SimilarWeb Pro, Serpstat, Ahrefs, Thinkwithgoogle, Google Trends, Netpeak Spider, Amplifi media calculator, внутрішні дослідження та експертиза групи dentsu.
Можна, якщо є чітке розуміння KPI та медійних завдань перед агенцією.
dentsu – це досвід на 143 ринках світу понад 11 тис. клієнтів. Багато тенденцій приходять до України з інших країн. Співпрацюючи з колегами з-за кордону, ми одними з перших маємо доступ до нових технологій та best practices.
Ми рекомендуємо оцінювати стратегію щодо того, наскільки викладений план може допомогти досягти бізнес-цілей, якою мірою аргументований фактами та даними, а також підкріплений досвідом агенції.