Послуги
Переваги
Клієнти
Кейси
Схема роботи
Аналіз
- Аналіз сайту замовника;
- Аналіз рекламного кабінету;
- Аналіз конкурентів;
Договір
- Підписання договору;
- Отримання доступів;
- Передача проєкту спеціалістам;
Статегія
- Вибір стратегії;
- Установка KPI;
- Створення медіаплану;
Підготовка
- Настройка аналітики;
- Збір семантики;
- Підбір аудиторії;
- Створення креативів;
Запуск
- Тестовий запуск;
- Аналіз перших результатів;
- Повноцінний запуск кампаній;
- Коригування налаштувань.
Звітність
- Аналіз ефективності в аналітичному дашборді;
- Масштабування кампаній.
Причини працювати з нами
Ви чітко розумієте, за що платите, і контролюєте витрати по кампаніям
Ми першими тестуємо бета-інструменти і впроваджуємо нові підходи в рекламі
Крім PPC, ми займаємося SEO, репутаційним менеджментом, дизайном і аналітикою
Наші акаунти працюють не шаблонно, а індивідуально з кожним клієнтом
Як ми вимірюємо ефективність
KPI - це показники ефективності, за допомогою яких ми вимірюємо успішність рекламних кампаній.
Ми працюємо з такими показниками:
- Приріст трафіку (враховується органіка, рекламні кампанії, соцмережі);
- Вартість кожного залученого ліда;
- Конверсія (відвідувачі, які зробили цільову дію);
- Середній чек клієнта (сума усіх здійснених покупок, розділена на кількість замовлень);
- Повторні візити (відвідувачі, які повернулися на сайт);
- Окупність (показує отриманий у результаті кампанії заробіток, прибутковість або
збитковість реклами).
Часті запитання
Компанія iProspect заснована в 1996 році. На ринку України ми вже 3 роки активно просуваємо проєкти в різних нішах, від мобільних додатків до великих e-commerce проєктів.
- Фахівці працюють з невеликою кількістю клієнтів, тому кожному клієнту приділяється стільки часу, скільки потрібно для максимальної ефективності кампаній.
- У нас прозоре ціноутворення і відкриті кабінети, ви можете побачити все, що відбувається в рекламних кампаніях.
- Персональні менеджери в Google і Facebook дають нам можливість першими пропонувати нашим клієнтам нові Beta інструменти та консультують зі складних питань.
- Ми регулярно проводимо навчання фахівців для забезпечення якісного сервісу як з технічного боку, так і в комунікації.
- Вільний доступ до міжнародного досвіду наших колег з різних офісів iProspect, що дозволяє використовувати кращі практики в наших рекламних кампаніях.
Для кожної рекламної кампанії ми складаємо медіаплан, виходячи з ваших цілей. Ґрунтуючись на брифі, вибираємо відповідні інструменти, прогнозуємо основні показники рекламних кампаній: кількість кліків, показів і конверсій, вартість кліка, показу і конверсії. Показники формуються за кількома критеріями: ваші завдання, історичні дані у вашій категорії, прогнози рекламних систем (Google Ads та Facebook Ads) і наша експертиза.
Найважливіший критерій при оцінці ефективності – чи виконують кампанії поставлені завдання і, якщо говорити про перфоманс, на скільки вони рентабельні для вас. Все це можна перевірити в рекламних кабінетах, оцінивши показники та порівнявши їх з поставленими на початку співпраці KPI.Наприклад, в Google Ads є показник Optimization Score який допомагає оцінити налаштування кампаній. Також можна проаналізувати ефективність у порівнянні з іншими джерелами трафіку.