Нестандартні інструменти для банківської тематики: як ми знизили вартість заявки на 17% для топового українського банку
З Грудня 2020 року ми розпочали співпрацювати з новим банком. Одним з найстаріших банків України. За останні 30 років на ринку. Перед нами стояло завдання збільшити кількість оформлених карт через форму на сайті.
Крім стандартних інструментів - пошукові кампанії в Google Ads, Facebook Lead Ads, Facebook на конверсії - було прийнято рішення запустити TrueView for Action на YouTube і Discovery Ads.
Розповімо основні особливості даних інструментів.
YouTube for Action
Формат відео реклами на YouTube який допомагає не тільки підвищити впізнаваність бренду, але і виконати цільову дію – купити, зареєструватися, залишити заявку і т. д.
Реклама показується спочатку, середині або наприкінці ролика і її можна буде пропустити через 5 секунд. Тривалість відео не повинно бути менше 10 секунд.
При запуску необхідно, щоб в акаунті були досягнуті конверсії (рекомендується від 30 конверсій в акаунті) так як даний формат працює з оптимізацією під СРА (Cost Per Action). Так кампанія швидше навчиться і стане приносити користувачів, які з більшою ймовірністю будуть конвертуватися в дії.
У відео є дві кнопки сall-to-action, з допомогою яких можна задати свій заклик і підштовхнути користувача до цільовї дії.
Для запуску використовували аудиторію зацікавлених користувачів:
- Кредитні картки
- Дебетові та розрахункові послуги
- Банківські послуги
- Автокредити
- Іпотечні кредити
- Кредитування приватних осіб
- Кредити та позики
- Позики на освіту
- Фінансові послуг
Особливі аудиторії:
- Кредитні картки
- Кредит готівкою
- МФО
Стратегія: Максимум конверсій
Демографія: 25-54, чоловіки і жінки
Географія: Україна (в виняток Луганськ і Донецьк)
Оголошення: два відео ролика, кнопки з яких ведуть на оформлення карти.
Щоб домогтися поставлених результатів, дуже важливо приділити час самому відеоролику. Одне з головних правил – в перші 5 секунд донести основну ідею. І кілька негласних правил:
- Приємний закадровий голос;
- Без різкої зміни планів;
- Хороша якість картинки;
- Показати логотип в перші 3 секунди.
Discovery Ads
Основна мета цієї кампанії – показ реклами потенційним покупцям, зацікавленим у товарі.
Одна з переваг – показ реклами в персоналізованій новинній стрічці Google Discover Feed в мобільному додатку Google і в мобільній версії сайту google.com, в стрічці YouTube і на вкладках «Промоакції» і «Соцмережі» в Gmail.
Обрана аудиторія для орієнтування:
- Зацікавлена аудиторія, на тему “Банківські та фінансові послуги”
- Особлива аудиторія за ключовими словами “Кредитні карти” і URL конкурентів
Стратегія: цільова ціна за конверсію
Демографія: 25-54, чоловіки і жінки
Географія: Україна (в виняток Луганськ і Донецьк)
Оголошення: оголошення Discovery з двома різними креативу
Ціль
Наші KPI – максимум заявок за мінімальним СРА. Але ми не забували і про підсумкову маркетингову мету клієнта, вартість і кількість виданих карток. Для точного розуміння, що ми приносимо якісні ліди, потрібно було налаштувати наскрізну аналітику. З технічних причин клієнт не зміг це реалізувати і було прийнято рішення налаштувати додаткову передачу даних через utm-мітки. Це трохи ускладнювало процес отримання даних, так як раз на тиждень клієнт відправляв свою статистику по картах, яку ми зводили з нашими даними. Також, окремо позначимо, що клієнт зміг налаштувати передачу даних з лід-форм Facebook через параметр product id – за допомогою utm-міток і product id ми співставляли заявки з лід-форм з виданими картами.
Аналітика вкрай важлива, адже вона допомагає побачити всю воронку шляху клієнта – від ліда до виданої карти. Це нам допомогло оптимізувати кампанії та зменшити вартість виданої карти в подальшому.
Результат
Кампанія Youtube for Action була запущена на один місяць, як новий майданчик для отримання додаткових заявок.
При підведенні підсумків отримали наступні результати:
- На кампанію було виділено всього 12% із загального бюджету, при цьому, даний інструмент приніс 34,8% від усіх запитів.
2. Вартість заявки на 40% нижче, ніж ми отримали з кампанії smart GDN (Google Display Network).
Якщо у вас є відео, яке максимально розкриє ваш продукт і ваша мета – збільшити кількість заявок, сміливо запускайте YouTube TrueView for Action. Цей формат дозволить Вам збільшити охоплення зацікавленої аудиторії і отримати додаткові конверсії.
Після місяця роботи кампанії, ми отримали наступні результати:
- CTR 1,2% (вище ніж у інших кампаній у Медійній мережі)
- Кампанія принесла найбільше заявок – 38%
- Було витрачено 6,7% від усього бюджету
- Вартість заявки була 17% нижче, ніж в пошукових кампаніях
Привабливий формат оголошень і нативні місця розміщення Discovery допоможуть вам охопити більшу кількість людей за нижчою ціною за клік.
Обидва інструменти містять різні види таргетингу, що дозволяє зробити рекламу максимально персоналізованої. YT for action і Discovery підходять бізнесу з будь-тематикою.
Не шкодуйте бюджети на дані інструменти і кампанії вас приємно здивують. Головне – правильно підібрати потрібну аудиторію, зробити акцент на креатив і налаштувати аналітику.
Автор: Юлія Турчиновського, Middle PPC Specialist iProspect