Головна > Кейси > Робота з вузькою цільовою аудиторією. Просування іноземної футбольної агенції

Робота з вузькою цільовою аудиторією. Просування іноземної футбольної агенції

Стратегія 18 серпня 2022

«433agency» – це агентство, яке допомагає футболістам знайти футбольну команду і підписати з ними контракт. Іншими словами — це працевлаштування для футболістів.
Після оплати футболісти відправляються в табір, який розташований в Німеччині. Там протягом кількох тижнів тренуються під керівництвом тренерів з ліцензією UEFA. В рамках тренувального процесу агентство організовує товариські матчі з професійними клубами, за якими спостерігають футбольні скаути.
По завершенню тренувального періоду агентство створює відеорезюме гравців і розсилає по сотнях футбольних клубів-партнерів.

Challenge 

Ми познайомилися з Клієнтом. На той момент 433agency вже працювали з Facebook і не працювали з інструментами google. Перед нами була поставлена ​​мета - залучити максимальну кількість лідов в рамках заданого бюджету.

Період кампанії: 28.09. – 31.12.2020.

Регіон: США, Канада, Іспанія, Німеччина.

Solution 

Перший крок

Раніше клієнт запускав кампанії, які були спрямовані на підвищення знання о бренді та збільшення охоплення. Але на цей раз, 433agency потрібні були саме Ліди, тому вони звернулись до нашої агенції.

Для початку ми вирішили протестувати рекламу в Пошуковій і Медійній мережі Google. Для тесту клієнт вибрав 2 гео — США та Іспанія. Кожне гео — це окрема кампанія.

Ми зібрали семантику за всіма ключовими запитами, які пов’язані з пошуком футбольної команди тим чи іншим гравцем. Важливим нюансом було те, що для Іспанії в ключових словах і тексті оголошень потрібно використовувати слово “football”, а для США – “soccer”.

Ключові слова ми згрупували за змістом. На кожну групу доводилося по 1-4 слова з модифікатором широкої відповідності. Також детально пропрацювали список мінус-слів, щоб не показуватися по нерелевантним запитам.

Для кожної групи ми створили по 2 розгорнутих оголошення й 1 адаптивне пошукове оголошення. Всі оголошення були англійською мовою, навіть в Іспанії. Стратегією призначення ставок вибрали “Цільову ціну за конверсію”. Конверсією вважалася відправлена ​​контактної форми, яких на сайті було 2, а також заявка на дзвінок через Binotel.

Крім пошукових кампаній ми запустили 2 кампанії в Медійній мережі, націлених на любителів футболу, відвідувачів сайту і схожу аудиторію на тих, хто зробив конверсію.

Для зручного відстеження роботи рекламних кампаній як для PPC-фахівця, так і для клієнта був створений дашборда.

Через місяць роботи ми отримали наступні результати:

В результаті, від реклами в Медійній мережі було прийнято рішення відмовитися через низьку ефективність. До того ж асоційованих конверсій практично не було.

А пошукові кампанії виявилися ефективними в плані вартості конверсії, але їх кількість була недостатньо велика.

 

Крок другий

Проаналізувавши показники за кампанію було прийнято рішення розширити набір інструментів. Аналіз цільової аудиторії показав, що переважна більшість футболістів багато часу проводить в соціальних мережах Facebook і Instagram. Тому другий запуск ми вирішили зробити через Facebook і очікували зниження CPA і збільшення кількості лідів.

На цей раз у нас було 3 гео: США, Канада і Німеччина. На кожне гео було прийнято рішення запустити по 2 кампанії: Facebook Conversions і Facebook Leads.

Для кожного оголошення ми підготували по 3 варіанти тексту і по 10 креативів, 2 з яких були відео.

football

 

Для таргетингу ми використовували такі групи, як: любителі футболу, воротар, захисник, півзахисник, нападник. Крім цього ремаркетинг на відвідувачів сайту та на аудиторію, яка схожа на ту що робила  конверсії.

При цьому з усіх груп виключили аудиторію, яка вже зробила конверсію. Для лід-форм ми також виключали тих хто відправив форму на Facebook, і тих, хто відправив свої контактні дані через конверсійну кампанію безпосередньо на сайті.

Через 24 дні після запуску ми отримали наступні результати:

Якщо порівнювати кампанії в Пошуковій і Медійній мережі Google і Facebook, то ми можемо побачити, що витративши на 7% менше бюджету, ми отримали на 1 741% більше лідів.

Висновки

Навіть якщо ваша цільова аудиторія дуже специфічна і вузька, її все одно можна знайти. Але для цього потрібно тестувати різні інструменти і платформи. Ми свою знайшли в Facebook, де результати виявилися набагато краще, ніж в пошуковій і медійній мережі Google.

Сподобалася стаття?

Поділися з друзями!

Кейси на тему

40
Концепція, розробка та адаптація під РК банерів для одного з провідних виробників лікарських засобів рослинного походження.
40 Годин розробки
13 Статичні банери
15
Співпраця з Hisense – одним із найбільших китайських виробників побутової техніки
15 Годин розробки
24 Статичні банери
-30%
Зниження ДРВ на 30% в порівнянні з попереднім місяцем та на 65% - до попереднього року, виконання плану прибутку на 85% в перший місяць
-30% Зниження ДРВ в порівнянні з попереднім місяцем
-65% Зниження ДРВ в порівнянні з попереднім роком за той же період
+79%
Для мережі приватних ліцензованих шкіл КМДШ змінили КРІ з початку співпраці з кліків, ціни за клік на збільшення кількості лідів та заявок
+79% Ріст кількості лідів
-16% Настільки знизилася ціна за залучення
Коли до агентства в роботу потрапляє великий e-commerce проект з уже налаштованою аналітикою, можна тільки порадіти.
Багато хто з клієнтів вважає, що SEO — це невигідно. Воно дороге, пошукові системи часто змінюють свої алгоритми, а результат можна відчути не раніше, ніж через півроку (а то і рік)