Як забезпечити нарощування обсягів за допомогою лідів.
КМДШ – мережа приватних ліцензованих шкіл. Надає якісну освіту та формує особистість. Школа прагне, щоб кожен учень мав достатньо знань, досвіду, впевненості та приймав рішення на основі цінностей для того, щоб робити власний вибір та творити своє майбутнє.
Партнерство для прискорення росту
На початку нашої співпраці основними KPI були кліки, CTR та ціна кліка, а упор усіх показників був орієнтований на brand everness. Згодом баланс пріоритетних показників змістився у бік генерації більшої кількості лідів, тобто оформлення заявок на вступ до школи через форму на сайті.
Після відкриття ще однієї школи настав час нарощувати обсяги та генерувати більшу кількість лідів, тому було ухвалено рішення про оптимізацію рекламних кампаній.
Насамперед проаналізували роботу всіх каналів трафіку та прибрали неконверсійні інструменти.
Перенесли залишок бюджету в рекламу на пошуку, оскільки після запуску YouTube кампаній підвищилося зростання запитів, яке склало >28%.
Змінили комунікацію з користувачами за допомогою зміни позиціонування: в описах та заголовках наголосили на міжнародних турнірах та подальшому навчанні у ВНЗ інших країн.