Головна > Кейси > Як забезпечити нарощування обсягів за допомогою лідів.

Як забезпечити нарощування обсягів за допомогою лідів.

PPC 18 серпня 2022

КМДШ – мережа приватних ліцензованих шкіл. Надає якісну освіту та формує особистість. Школа прагне, щоб кожен учень мав достатньо знань, досвіду, впевненості та приймав рішення на основі цінностей для того, щоб робити власний вибір та творити своє майбутнє.

+79% Зростання кількості лідів
-16% Настільки знизилася ціна за залучення
+24 & -33% Зростання кількості кліків при зниженні вартості кліка
~46 Годин на дизайн та робробку

Партнерство для прискорення росту

На початку нашої співпраці основними KPI були кліки, CTR та ціна кліка, а упор усіх показників був орієнтований на brand everness. Згодом баланс пріоритетних показників змістився у бік генерації більшої кількості лідів, тобто оформлення заявок на вступ до школи через форму на сайті.

Case 1

Після відкриття ще однієї школи настав час нарощувати обсяги та генерувати більшу кількість лідів, тому було ухвалено рішення про оптимізацію рекламних кампаній.
Насамперед проаналізували роботу всіх каналів трафіку та прибрали неконверсійні інструменти.
Перенесли залишок бюджету в рекламу на пошуку, оскільки після запуску YouTube кампаній підвищилося зростання запитів, яке склало >28%.

Змінили комунікацію з користувачами за допомогою зміни позиціонування: в описах та заголовках наголосили на міжнародних турнірах та подальшому навчанні у ВНЗ інших країн.

Сподобалася стаття?

Поділися з друзями!

Кейси на тему

+60%
Збільшили кількість онлайн-покупок непопулярних товарів зі збереженням рентабельності для мережі мультимаркетів «Аврора».
+60% зростання доходу в e-commerce
+55% зріст ROAS
40
Концепція, розробка та адаптація під РК банерів для одного з провідних виробників лікарських засобів рослинного походження.
40 Годин розробки
13 Статичні банери
15
Співпраця з Hisense – одним із найбільших китайських виробників побутової техніки
15 Годин розробки
24 Статичні банери
-30%
Зниження ДРВ на 30% в порівнянні з попереднім місяцем та на 65% - до попереднього року, виконання плану прибутку на 85% в перший місяць
-30% Зниження ДРВ в порівнянні з попереднім місяцем
-65% Зниження ДРВ в порівнянні з попереднім роком за той же період
+79%
Для мережі приватних ліцензованих шкіл КМДШ змінили КРІ з початку співпраці з кліків, ціни за клік на збільшення кількості лідів та заявок
+79% Ріст кількості лідів
-16% Настільки знизилася ціна за залучення
Коли до агентства в роботу потрапляє великий e-commerce проект з уже налаштованою аналітикою, можна тільки порадіти.