Creative Production для одного із найбільших інтернет-магазинів на ринку мінеральних вод.
My Water Shop — це інтернет-магазин, що представляє IDS Borjomi Ukraine, одного з найбільших операторів видобутку води в Україні
ЗАВДАННЯ ВІД КЛІЄНТА
В короткі терміни підготувати відеоролик для запуску рекламної кампаніі на YouTube. Важливо: просування інтернет-магазину здійснювалося з популяризацією мобільного додатку продавця
                                                                                        
                                        
                                            
                                        
                                    КОНЦЕПЦІЯ
Для реалізації завдання було запропоновано два варіанти:
- З акцентом на мобільний додаток - швидкий та простий спосіб оформлення доставки води
 - З налогосом на комфорт онлайн-доставок: демонстранція переваги оформлення замовлення і отримання бутлів з водою вдома, без витрат часу та зусиль
 
                                                                                                                                                
                                                                                                                                    
                                                                                                                                                
                                                                                                                    ПРАВКИ
В результаті обговорення запропонованих концепцій для допрацювань вибрали перший варіант, для якого внесли наступні правки:
- візуальний стиль наближений до додатку, а не сайту;
 - замінено шрифти, логотип;
 - допрацьовано графічні елементи та підібрано новий фон.
 
                                                                                        
                                        
                                            
                                        
                                    
До фінального варіанту відео було додано дикторську озвучку та звуки взаємодії графічних елементів
РЕЗУЛЬТАТ
Результаты не заставили себя ждать и прирост показателей получили уже в первую неделю
Сподобалася стаття?
Поділися з друзями!
Читайте наші
статті першими
        Кейси на тему