Головна > Кейси > Ресайз банерів для таргетингової реклами в Facebook, Discovery Ads, DV360.

Ресайз банерів для таргетингової реклами в Facebook, Discovery Ads, DV360.

Web Design 18 серпня 2022

Hisense – один з найбільших китайських виробників цифрової і побутової техніки, який володіє великою кількістю власних заводів з професійним персоналом. Продукція цього гіганта найбільш відома в Азії, але все одно успішно продається у всьому світі. Працюючи з 1969 року, Hisense завжди прагнули до виробництва високоточної і зручної техніки, яка принесе в кожну оселю зручність і комфорт. Ця традиція зберігається і до цього дня. Але незважаючи на це, техніка цієї компанії доступна для споживачів. Наприклад, кожен собі може дозволити дешево купити телевізор Hisense в інтернет-магазині.

15 Годин розробки
24 Статичні банери

Завдання від клієнта

Зробити ресайзи статичних банерів для запуску таргетингової реклами на трьох платформах: Facebook, Discovery Ads, DV360. Всього планувалось три рекламних кампанії з різними дизайнами креативів.

Case 1
Case 1
Case 1

Таргетингова реклама

Таргетингова реклама показується людям незалежно від того, перебувають вони саме зараз в пошуках вашого товару чи ні. Це потенційні клієнти, аудиторія, якій потенційно цікава ваша пропозиція, при цьому про саму компанію чи послугу аудиторія може нічого не знати. Головне — точно попасти в поле її поточних інтересів.

Case 1
Case 1
Case 1

Discovery Ads та Display&Video 360

Discovery Ads – це формат реклами в Google Ads як клікабельне графічне оголошення. Такі кампанії вигідні для охоплення людей, які раніше не стикалися з рекламою. Для користувачів зручність полягає в тому, що реклама з’являється під час серфінгу в Інтернеті.
За допомогою Display&Video 360 (DV360) від Google можна розміщувати рекламу на безлічі ресурсів (сайтів, додатків, подкастів, стрімінгових сервісів тощо) у всьому світі, які не доступні рекламодавцям Google Ads у контекстно-медійній мережі. Крім того, DV360 – це інструмент для планування, оптимізації, запуску та оцінки ефективності рекламних кампаній.

Case 1
Case 1

Результат

Успішний запуск трьох рекламних компаній на майданчиках Facebook, Discovery Ads і DV360

Сподобалася стаття?

Поділися з друзями!

Кейси на тему

+60%
Збільшили кількість онлайн-покупок непопулярних товарів зі збереженням рентабельності для мережі мультимаркетів «Аврора».
+60% зростання доходу в e-commerce
+55% зріст ROAS
40
Концепція, розробка та адаптація під РК банерів для одного з провідних виробників лікарських засобів рослинного походження.
40 Годин розробки
13 Статичні банери
15
Співпраця з Hisense – одним із найбільших китайських виробників побутової техніки
15 Годин розробки
24 Статичні банери
-30%
Зниження ДРВ на 30% в порівнянні з попереднім місяцем та на 65% - до попереднього року, виконання плану прибутку на 85% в перший місяць
-30% Зниження ДРВ в порівнянні з попереднім місяцем
-65% Зниження ДРВ в порівнянні з попереднім роком за той же період
+79%
Для мережі приватних ліцензованих шкіл КМДШ змінили КРІ з початку співпраці з кліків, ціни за клік на збільшення кількості лідів та заявок
+79% Ріст кількості лідів
-16% Настільки знизилася ціна за залучення
Коли до агентства в роботу потрапляє великий e-commerce проект з уже налаштованою аналітикою, можна тільки порадіти.