Як збільшити коефіцієнт конверсії за допомогою Discovery Ads
Даний кейс буде корисний тим, хто планує та розміщує рекламу в мережі Google. Далі ми розглянемо Discovery Ads як тип кампанії, в чому його відмінності, переваги та недоліки. Розповімо про наш реальний кейс з даним інструментом, а також дамо свої рекомендації.
Про кампанії Discovery Ads
Оголошення в кампанії Discovery показуються у Медійній мережі (GDN) Google. А саме:
- Gmail (на вкладках «Промоакції» і «Соцмережі»)
- на головній сторінці YouTube
- в новинній стрічці Google (моб додатки).
При цьому є можливість використовувати 2 формату оголошень:
- одне зображення (аналог адаптивно-медійного оголошення. Можна задати: до 5 заголовків, до 5 описів, горизонтальне і квадратне зображення, логотип, URL, назва компанії, заклик до дії);
- карусель (можна задати: заголовок, опис, до 10 зображень – квадратних або горизонтальних, логотип, URL, назва компанії, заклик до дії). Цей формат схожий на карусель Facebook Ads.
Ось так виглядають оголошення у різних місцях розміщення (youtube, gmail, стрічка Google):
Стратегії запуску кампанії є:
- Максимум конверсій.
- Цільова ціна за конверсію.
Що стосується таргетингу доступні:
- мовний таргетинг;
- гео;
- аудиторний: особливі аудиторії, ремаркетинг і аудиторія зацікавлених покупців.
При цьому є ряд обмежень, можна задати:
- частоту показів;
- ротацію оголошень;
- метод показу;
- таргетинг на пристрої;
- орієнтування на розташування (виключити можна лише список клієнтів).
Про наш досвід запуску кампанії Discovery Ads
Перша тестова кампанія була запущена в червні 2020 роки для e-commerce клієнта.
Відзначимо, що Discovery кампанія була запущена паралельно з розумною кампанією в КМС (Smart GDN) з ідентичними креативами та періодами.
Оскільки і Discovery і розумна кампанія в КМС націлені на конверсії, ми бачимо доцільність в порівнянні саме цих двох типів кампаній.
Налаштування які були використані для Discovery Ads:
Встановлено стратегія на максимум конверсій.
Обрано таргетинг на аудиторії: зацікавлених покупців, особливу аудиторію за намірами (ключові слова), ремаркетинг на відвідувачів сайту
Період роботи кампанії – 15-30 червня 2020.
Після 2-х тижнів роботи кампаній ми отримали наступні результати для Discovery в порівнянні зі Smart GDN:
Бюджет | ↓ 12% |
CPC | ↓ 23% |
CTR | ↑ 259% |
CPT | ↓ 33% |
Коефіцієнт конверсії (конверсія – покупка) | ↑ 25% |
При цьому, кращими таргетингами за всіма показниками були ремаркетінговая аудиторія та особливі аудиторії.
Discovery Ads, в порівнянні з Smart GDN, показав в 5 разів більше конверсії по показах. Також, Discovery отримав більш зацікавлену аудиторію, маючи значно менший відсоток відмов і більшу глибину переглядів сторінок за сеанс.
Для порівняння графіки поведінки аудиторії:
Поведінка аудиторії в кампанії Discovery
Поведінка аудиторії Розумній кампанії в КМС
Недолік Discovery Ads в тому, що ми не можемо подивитися результати кампанії в розрізі місць розміщень, і, відповідно, оптимізувати її за цим параметром.
Наші рекомендації
Ми рекомендуємо використовувати цей тип кампаній для клієнтів, яким потрібен конверсійний трафік. При цьому, потрібно бути готовими що, ви отримаєте менше показів, ніж в розумних або звичайних КМС кампаній, але отримаєте більше і дешевше конверсії (навіть дешевше ніж з пошукових кампаній).
Під час налаштування, рекомендуємо:
- ретельно підбирати custom intent аудиторії;
- запускати на період не менше 2-х тижнів для збору статистики;
- встановлювати денний бюджет мінімум х10 від вашого цільового СРА (вартість за дію-конверсію).