Дизайн

Хороший дизайн викликає емоції, вирішує проблеми, правильно подає інформацію та найголовніше – продає Написати нам

Чому дизайн важливий

Дизайн – це набагато більше, ніж шрифти, модні кольори Pantone/RAL, анімації та мімчики

Дизайн продукту в діджиталі для користувача – це:

  • проектування та створення контенту
  • досвід, емоції, задоволення від використання
  • яскрава картинка, яка приваблює і переконує зробити цільову дію
  • стиль спілкування, завдяки якому складається цілісний образ бренду

Клієнт, що звертається до дизайнера, отримує:

  • візуальне позиціонування та презентацію продукту на всіх рівнях
  • контроль процесу від ідеї до шрифтів, ліній та ефектів анімації
  • шлях від гіпотези до збільшення Bounce Rate, зниження Conversion Rate
  • візуально приємний UI, продуманий та зрозумілий UX

Дизайн услуги

Веб-дизайн

Сайт для продуктів чи послуг

Контентний чи інформаційний сайт, блог

Сайт онлайн-магазину (базовий та розширений)

Іміджевий або промо-сайт

Створення landing page

Landing pagе

Express Landing pagе

Мультилендинг

Геолендинг

UX/UI аудит сайту

Візуальний UX аудит сайту клієнта та найближчих конкурентів

Аналіз Google Analytics

Аналіз поведінки користувачів (Hotjar)

Аналіз контенту

Технічний аудит (швидкість завантаження, коректність верстки)

Рекламні матеріали

Статичні та анімаційні креативи

Відеокреативи TikTok, YouTube

Кільцева галерея

Добірка Facebook

HTML-5 для Google Display Network і Admixer

Ресайзи

Графічний дизайн

Дизайн буклетів та флаєрів

Дизайн постерів та банерів

Створення презентацій

Брендинг

Моушн дизайн

Анімаційні креативи для соц. мереж

Відеокреативи TikTok, YouTube

Монтаж

Наші клієнти

Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo

ЧОМУ ОБИРАЮТЬ НАС

Професійні дизайнери

    Наші фахівці мають досвід роботи від 3 років та постійно отримують нові знання на курсах та тренінгах

Досвід у рекламі

    Дизайнери вже 4 роки створюють креативи та сайти для наших клієнтів. Ми добре розуміємося на тому, які ришення забезпечують кращий результат

Уважність до деталей

    Ми вивчаємо брендбук, фірмовий стиль компанії та створюємо креативи, які відповідають стилю та технічним вимогам

Хороший дизайн – зрозумілий дизайн

    Проводимо близько 20 аудитів на рік, вивчаємо наукові статті та дослідження, тому знаємо як створити зручний та зрозумілий дизайн

Економія часу

    Професійному дизайнеру знадобиться менше часу на розробку, ніж початківцю. При цьому ми впевнені в ефективності креативів

Як ми працюємо

1
Брифування та затвердження кошторису

Бриф допомагає дизайнерам зрозуміти, чим займається компанія, у чому цінність продукту, як донести до аудиторії інформацію

2
Створення дизайну під ваші завдання

Вирішуємо, як донести користувачам цінність товару. Створюємо варіанти на основі технічного завдання та стилю компанії

3
Затвердження дизайну та внесення правок

Показуємо варіанти креативів та сайтів, погоджуємо, виправляємо деталі та затверджуємо фінальні версії

4
Передача готових файлів

Фінальні версії креативів та сайту готуються відповідно до технічних вимог та передаються клієнту

ІНСТРУМЕНТИ, ЯКІ
МИ ВИКОРИСТОВУЄМО У РОБОТІ

Figma logo After Effects
Figma logo Illustrator
Figma logo Figma
Figma logo Google Analytics
Figma logo Google Web Designer
Figma logo Hotjar
Figma logo Media Encoder
Figma logo Photoshop

Наша команда

Ксенія
Ксенія Design Team Lead
Владислав
Владислав Graphic Designer
Ольга
Ольга Web Designer
Ксенія
Ксенія Design Team Lead
Владислав
Владислав Graphic Designer
Ольга
Ольга Web Designer

ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ

Як клієнт бере участь у розробці концепції та дизайну сайту?

Процес розробки дизайну відбувається в декілька етапів: Структура – Прототип – Дизайн. Після кожного етапу макети надсилаються клієнту для затвердження або організовується зустріч. Якщо у клієнта є правки на будь-якому етапі, то дизайнери обговорюють їх, вносять в макет та ще раз відправляють клієнту. Тільки після затвердження макету з правками починаються наступні роботи. Після кожного етапу макети надсилаються клієнту для затвердження або організовується зустріч.

Якими метриками можна виміряти ефективність нового дизайну?

Ключова метрика для виміру ефективності – ліди, тобто кількість користувачів, які здійснили цільову дію. Це може бути: підписка на блог чи поштову розсилку, додавання товару в кошик, перехід на сайт партнерів тощо.

На що слід звернути увагу в даних аналітики, щоб дійти до висновку про необхідність редизайну?

Перше і найголовніше – відсоток конверсії, тобто користувачів, які зайшли на сайт та здійснили цільову дію. Якщо цей показник низький, це означає, що інформація на сайті не зацікавила користувачів, або вони не розуміють, як здійснити цільову дію. Також актуальність контенту репрезентує відсоток покинутих сеансів – bounce rate. Друге – час перебування на сайті. Показує, наскільки користувачам цікаво вивчати інформацію та просуває сайт в ТОП видачі, якщо цей показник високий.

Навіщо тестувати рекламні креативи?

Тестування – важливий етап запуску рекламних кампаній. З його допомогою можливо підібрати найрезультативніші комбінації креативів та таргетингу, тим самим оптимізувати рекламу та заощадити бюджет. Щоб гіпотези про те, які оголошення сподобаються потенційним клієнтам, були точнішими, необхідно вивчити аудиторію перед запуском тесту. Важливо пам’ятати: в рекламі немає універсального підходу, який би підійшов усім, тому аби знайти оптимальний варіант, необхідно порівнювати та аналізувати різні гіпотези.

Коли доцільно проводити А/В тестування версій сайту?

Для того, щоб проводити A/B тестування, потрібна достатня та постійна кількість відвідувачів, регулярні конверсії та налаштована аналітика. Якщо ці складові відсутні, то радимо почати з UX/UI аудиту. A/B тестування дозволяє зрозуміти, які рішення працюють краще, але не можна це перевірити без достатньої кількості відвідувачів та чітко сформульованих гіпотез та метрик їх оцінювання.

Чи завжди якісні креативи означають великі витрати на продакшн та як довго можна використовувати такі креативи?

Звісно, хороші креативи коштують більше, але вони також мають більший відсоток конверсій, що прямо впливає на дохід від рекламної кампанії.  Такі креативи можна використовувати досить довго, доки відсоток конверсій залишається високим.

Актуальні статті

Більше статей

Є питання?
Давайте обговоримо

    Email недействительный.
    Проверьте данные и попробуйте снова.
    Обязательное поле. Минимум 10 символов.

    iProspect logo
    01033, Україна Київ, вул. Сім'ї Прахових (Гайдара), 58/10 [email protected] +38 097 654-99-37 ПН-ПТ: 10.00-19.00