Що таке технічне SEO?
Одна з обов’язкових складових пошукової оптимізації — це технічна оптимізація сайту. Для досягнення найкращих показників в результатах пошукової видачі сайт повинен максимально відповідати технічним вимогам пошукових систем.
Всі пункти технічної оптимізації (а їх на даний момент близько 150 шт.) можна згрупувати в такі категорії:
- Швидкість завантаження сайту;
- Коректність відображення елементів верстки;
- Правильна розмітка сторінок мета-даними, заголовками, мікроформатами і іншими елементами;
- Оптимальна структура сайту і внутрішньої перелінковки для кращого індексування пошуковими системами і зручності навігації;
- Відсутність дублів сторінок і сторінок з кодом відповіді сервера 3хх, 4хх, 5хх;
- Максимальна безпека сайту для користувачів і їх персональних даних.
- Нижче представлений перелік послуг, які дозволять зробити ваш сайт максимально оптимізованим з технічної точки зору і значно поліпшити його ранжування в результатах пошукової видачі.
Види робіт
SEO аудит – це комплексна перевірка сайту. Вона зачіпає не лише питання швидкості
завантаження сторінок, технічні дублі та коректність мікророзмітки, але і всі складові
сайту, які можуть завадити йому добре ранжуватись у результатах пошукової видачі.
SEO аудит складається з 5 частин:
- Технічний SEO аудит;
- Перевірка On Page оптимізації;
- Аналіз контентної складової;
- Перевірка профілю посилання;
- Usability аналіз.
готовності сайту до ранжування у результатах пошукової видачі, а технічну частину
аудиту можна використовувати як готове технічне завдання для команди розробки,
усунення всіх стоп-факторів досягнення сайтом позицій у ТОПі пошукових систем.
Семантичне ядро – перелік пошукових (ключових) запитів, які користувачі щомісяця задають пошуковій системі в цільовому регіоні. Кластеризація сематичного ядра – розподіл цих запитів на сторінках сайту, щоб користувачі отримували максимально точні відповіді на свої запити.
Неправильно зібране та кластеризоване семантичне ядро призводить до виникнення конфліктів релевантності між кількома сторінками сайту (вони відповідають на одні й ті ж запити користувача, і пошукова система «сумнівається», яку саме сторінку показати у відповідь), що значно погіршує ранжування цих сторінок у результатах пошукової видачі за цільовими пошуковими запитами.
Збір та кластеризація семантичного ядра дозволять зрозуміти ситуацію в ніші: які запити, товари та послуги більш конкурентні та складні для просування; що хвилює користувачів під час замовлення, впливає їх вибір; які є стоп-фактори, чи є в цілому інтерес у регіоні, що цікавить, до пропонованих товарів і послуг.
Також можна зрозуміти, на які запитання користувача потрібно відповідати у контенті та яких сторінок на даному етапі не вистачає на сайті, щоб повністю закрити попит користувача.
Будь-який аналіз аудиторії починається з аналізу її інтересів, у пошуковій оптимізації це завдання виконує складання семантичного ядра сайту.
Сайт має бути максимально зручним для користувачів, які його відвідують, та для пошукових ботів, які його сканують. Ці завдання допомагає вирішити правильна, продумана структура сайту.
Користувачі та пошукові роботи повинні мати можливість дістатися будь-якої сторінки за мінімальну кількість дій. Головне меню сайту та решта елементів навігації повинні бути максимально продумані, зручні, інтуїтивно зрозумілі.
Ідеальна ситуація – коли будь-яку інформацію на сайті можна знайти за 2-4 кліки, всі товари, послуги, матеріали рознесені за відповідними розділами, якщо пропозицій багато – можна за допомогою фільтрів та сортувань вибрати лише найбільш цільові.
Усього цього можна досягти, проаналізувавши пошукові запити користувачів та розробивши повну структуру сайту, головне меню та навігацію заздалегідь, ще на етапі розробки. Або на підставі цих даних і інформації про поведінку користувачів на сайті внести зміни до вже існуючої структури.
Кількість мобільних пристроїв постійно зростає, а з їх зростанням збільшується і % пошуку з мобільних пристроїв через 3G/LTE підключення. Пошукові системи це розуміють, тому все більше уваги надають швидкості завантаження сторінок сайту на пристроях користувачів.
Для забезпечення максимально швидкого доступу користувачів до інформації, що їх цікавить, швидкість реакції сервера на запит користувача повинна становити соті частки секунди (ідеальна ситуація – до 200мс), а швидкість завантаження сторінки сайту на його пристрої – 1-2 секунди.
Чим повільніше у користувача інтернет-з’єднання і саме його пристрій для доступу до інтернету – тим довше він буде чекати, поки відкриється сторінка, що його цікавить.
Наше завдання – максимально скоротити час очікування користувача, оскільки кожні кілька секунд очікування призводять до того, що частина користувачів закриває вкладку, не чекаючи закінчення завантаження, а значить, сайт втрачає цільову аудиторію.
OnPage оптимізація допомагає пошуковим системам краще розуміти контент, який знаходиться на сторінках та важливість різних елементів цього контенту.
За рахунок оптимізації тегів досягається максимально правильна індексація контенту на сторінках та найкращі позиції для цих сторінок у результатах пошукової видачі.
Один з найважливіших трендів останніх років в мережі – забезпечення максимальної безпеки для користувачів і їх персональних даних. З цим пов’язано активне впровадження SSL (Secure Sockets Layer) сертифікатів на сайти для забезпечення кращого шифрування і безпеки при обміні даними.
SSL сертифікат потрібно купити, правильно підключити і налаштувати зв’язок старого сайту на протоколі http з новим https-сайтом. Тільки коректне налуштування сертифіката і «склеювання» старої і нової версії сайтів допоможе зберегти поточний обсяг органічного трафіку і залучити нових користувачів.