Клієнти

ELDORADO
Philips
Danone-Nutricia
alfabank
Acino
IDS
Unipharm
Subaru

Схема роботи

1.

Аналіз

  • Аналіз сайту замовника;
  • Аналіз рекламного кабінету;
  • Аналіз конкурентів;
2.

Договір

  • Підписання договору;
  • Отримання доступів;
  • Передача проєкту спеціалістам;
3.

Статегія

  • Вибір стратегії;
  • Установка KPI;
  • Створення медіаплану;
4.

Підготовка

  • Настройка аналітики;
  • Збір семантики;
  • Підбір аудиторії;
  • Створення креативів;
5.

Запуск

  • Тестовий запуск;
  • Аналіз перших результатів;
  • Повноцінний запуск кампаній;
  • Коригування налаштувань.
6.

Звітність

  • Аналіз ефективності в аналітичному дашборді;
  • Масштабування кампаній.

Як ми вимірюємо ефективність

KPI - це показники ефективності, за допомогою яких ми вимірюємо успішність рекламних кампаній.
Ми працюємо з такими показниками:

  • Приріст трафіку (враховується органіка, рекламні кампанії, соцмережі);
  • Вартість кожного залученого ліда;
  • Конверсія (відвідувачі, які зробили цільову дію);
  • Середній чек клієнта (сума усіх здійснених покупок, розділена на кількість замовлень);
  • Повторні візити (відвідувачі, які повернулися на сайт);
  • Окупність (показує отриманий у результаті кампанії заробіток, прибутковість або
    збитковість реклами).

Наші переваги

google marketing certification
top20
marketing partner
преимущество8
ТОП 5 Агентство по рейтингу IAB
преимущество6
преимущество6

Часті запитання

Який у вас досвід у платній рекламі?

Компанія iProspect заснована в 1996 році. На ринку України ми вже 3 роки активно просуваємо проєкти в різних нішах, від мобільних додатків до великих e-commerce проєктів.

Чим ви кращі за інших?
  1. Фахівці працюють з невеликою кількістю клієнтів, тому кожному клієнту приділяється стільки часу, скільки потрібно для максимальної ефективності кампаній.
  2. У нас прозоре ціноутворення і відкриті кабінети, ви можете побачити все, що відбувається в рекламних кампаніях.
  3. Персональні менеджери в Google і Facebook дають нам можливість першими пропонувати нашим клієнтам нові Beta інструменти та консультують зі складних питань.
  4. Ми регулярно проводимо навчання фахівців для забезпечення якісного сервісу як з технічного боку, так і в комунікації.
  5. Вільний доступ до міжнародного досвіду наших колег з різних офісів iProspect, що дозволяє використовувати кращі практики в наших рекламних кампаніях.
За якими критеріями ви рахуєте бюджети?

Для кожної рекламної кампанії ми складаємо медіаплан, виходячи з ваших цілей. Ґрунтуючись на брифі, вибираємо відповідні інструменти, прогнозуємо основні показники рекламних кампаній: кількість кліків, показів і конверсій, вартість кліка, показу і конверсії. Показники формуються за кількома критеріями: ваші завдання, історичні дані у вашій категорії, прогнози рекламних систем (Google Ads та Facebook Ads) і наша експертиза.

Як мені дізнатися наскільки ефективні кампанії, які ви запускаєте?

Найважливіший критерій при оцінці ефективності – чи виконують кампанії поставлені завдання і, якщо говорити про перфоманс, на скільки вони рентабельні для вас. Все це можна перевірити в рекламних кабінетах, оцінивши показники та порівнявши їх з поставленими на початку співпраці KPI.Наприклад, в Google Ads є показник Optimization Score який допомагає оцінити налаштування кампаній. Також можна проаналізувати ефективність у порівнянні з іншими джерелами трафіку.

Статті по темі