Головна > Кейси > Досвід в e-commerce з брендом Wittchen

Досвід в e-commerce з брендом Wittchen

Web Аналітика 18 серпня 2022

Наприкінці вересня 2019 року ми почали співпрацю з новим клієнтом Wittchen. Бренд відомий своїми якісними валізами та сумками, широко представлений у Польщі, Чехії, Німеччині, Україні та Росії.

+79% Зростання кількості лідів
-16% Настільки знизилася ціна за залучення
+24 & -33% Зростання кількості кліків при зниженні вартості кліка
~46 Годин на дизайн та робробку

Старт рекламної кампанії

Перед стартом рекламної кампанії клієнт поставив маємо завдання знизити показник ДРР, оскільки він був критично високим для бізнес-цілей клієнта.

Вибравши показники доходу та ДРР за основні показники вимірювання результатів, ми взялися до роботи.

Case 1

Стратегія

Спочатку ми провели комплексний аудит кампаній клієнтів у Google Ads і провели оптимізацію:

  • Вимкнули нерентабельні кампанії.
  • Перезапустили РК за брендом у пошуку.
  • Зупинили DSA кампанії.
  • Переналаштували та запустили Smart Shopping.

Також разом з клієнтом відбудували воронку з оформлення покупки в Google Analytics через додаткові скрипти у коді сайту.

Наші налаштування та оптимізація дали можливість знизити ДРР на 30% порівняно з попереднім місяцем та на 65% порівняно з минулим роком за цей же період. У перший місяць робіт ми виконали план доходу на 85%.

Case 1

Сподобалася стаття?

Поділися з друзями!

Кейси на тему

+60%
Збільшили кількість онлайн-покупок непопулярних товарів зі збереженням рентабельності для мережі мультимаркетів «Аврора».
+60% зростання доходу в e-commerce
+55% зріст ROAS
40
Концепція, розробка та адаптація під РК банерів для одного з провідних виробників лікарських засобів рослинного походження.
40 Годин розробки
13 Статичні банери
15
Співпраця з Hisense – одним із найбільших китайських виробників побутової техніки
15 Годин розробки
24 Статичні банери
-30%
Зниження ДРВ на 30% в порівнянні з попереднім місяцем та на 65% - до попереднього року, виконання плану прибутку на 85% в перший місяць
-30% Зниження ДРВ в порівнянні з попереднім місяцем
-65% Зниження ДРВ в порівнянні з попереднім роком за той же період
+79%
Для мережі приватних ліцензованих шкіл КМДШ змінили КРІ з початку співпраці з кліків, ціни за клік на збільшення кількості лідів та заявок
+79% Ріст кількості лідів
-16% Настільки знизилася ціна за залучення
Коли до агентства в роботу потрапляє великий e-commerce проект з уже налаштованою аналітикою, можна тільки порадіти.