ВІД ЗАПУСКУ ДО КОНВЕРСІЇ
Охоплюємо рекламними повідомленнями цільових споживачів, формуємо в них потребу та створюємо образ продукту, який привертає увагу
Доносимо перевагу продукту для розв’язання проблеми потенційних клієнтів, аргументуємо вже існуючими кейсами, нарощуємо аудиторію сайту та соцмереж
Показуємо повідомлення з пропозицією, що актуальна для потреб користувача. Таким чином буде обрано саме ваш продукт
Сповіщаємо клієнтів про майбутні акції, спеціальні пропозиції, стимулюємо повторну покупку
АУДИТ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ
Аудит рекламних кампаній – це аналіз якості рекламного облікового запису, ефективності та KPI рекламної активності. Аудит здійснюється сертифікованими експертами в галузі інтернет-реклами та аналітики.
Завдання аудиту – виявлення недоробок та точок зростання існуючих рекламних активностей у Google Ads, Facebook та інших системах.
Вам потрібен аудит, якщо:Вас не влаштовує виконання KPI підрядником
Ви хочете масштабувати проект, але не знаєте як
KPI виконуються, але реальних замовлень та прибутку немає
Ви бачите різкий спад ефективності ваших рекламних кампаній
Вам потрібний погляд на запущені активності під іншим кутом
Наші послуги
Робота з уже сформованим попитом на пошуку
Якісне опрацювання семантичного ядра
Написання ємних та привабливих для користувача оголошень
Регулярне відстеження пошукового попиту та коригування налаштувань
Гнучкі налаштування таргету для пошуку своєї аудиторії
Швидке навчання та оптимізація стратегій на конверсії
Можливість персоналізованих рекламних повідомлень під інтереси користувача
Налаштування Smart Shopping, Facebook Dynamic Ads та Facebook Catalog
Робота з маркетплейсами та прайс-агрегаторами
Регулярна оптимізація feed даних із каталогу товарів сайту
Оптимізація та контроль бізнес KPI (ROAS | ДРР | ATV | %СT …)
Отримання заявок на різних рівнях воронки
Верифікація ліда
Регулярна оптимізація рекламних кампаній
Постійний результат
Відстеження закритих угод
Збільшення кількості установок при відповідному CPI
Допомога з ТЗ для розробників для встановлення SDK
Оптимізація під подію та залучення користувачів до програми
Детальний аналіз та аудит UX програми
Забезпечення заявок із відеоконтенту
Створення історії бренду та її подальше використання для таргетингу в інших інструментах
Гнучке налаштування місць показу реклами (тематики каналів, певні відеоролики чи блогери)
Чому обирають нас
Міжнародна експертиза
- 126 офісів, у яких ми співпрацюємо, розвиваємося та навчаємось
- 8000+ експерті в усьому світі
- робота з глобальними клієнтами, завдяки яким ми переймаємо досвід інших країн
Ефективність
- Дашборди зі звітністю в реальному часі. Швидка реакція на поточні обставини та безперервна оптимізація кампаній
- Комплексний похід до інтернет-маркетингу для досягнення синергії
- Активно співпрацюємо з partner manager від Google та Facebook для вирішення будь-яких клієнтських завдань
Сервіс
- Ми враховуємо всі показники, зводимо їх та на основі цих даних знаходимо найкраще рішення
- Постійно шукаємо нові шляхи розвитку для своїх клієнтів
- Ми повністю відкриті, не зашиваємо зайвих комісій та беремо гроші лише за експертизу
Досвід
- 80+ клієнтів в Україні розвивають із нами свій бізнес
- 29 спеціалістів із сертифікатами Google ads та 9 спеціалістів із сертифікатами Apple Search Ads
Наші кейси
Наша команда
Часті запитання
Ми маємо досвід співпраці з бізнесами багатьох сфер, а саме: e-commerce, банки та фінанси, автомобілі, сфера послуг, фармацевтика, сервіси доставки, футбольне агентство та багато інших широких та вузьконаправлених сфер бізнесу, які працюють як на українському, так і на міжнародному ринках.
Під час підготовки медіаплану ми обираємо ті інструменти, які найкраще підходять для досягнення визначених KPI, при цьому опираємося на наш попередній досвід та історичні дані.
Терміни запуску рекламних кампаній можуть бути різними, тому що це залежить від багатьох факторів, таких як налаштування аналітики, цілей, фіда даних, готовність креативів тощо. Якщо всі попередні налаштування готові, тоді технічний запуск рекламних кампаній здійснюється протягом 48 годин.
В iProspect Ukraine є 2 моделі оплати послуг PPC: відсоток від медіабюджету, або фіксована оплата.
Якщо місячний медіабюджет на рекламу менше 50 000 грн, тоді оплата послуг агенції буде фіксованою, а саме 7 500 грн на місяць.
Якщо місячний медіабюджет на рекламу більше 50 000 грн, тоді оплата складатиме 15% від медіабюджету.
Ми працюємо з усіма можливими інструментами, які дають можливість досягти визначених KPI. Конкретніше це - усі інструменти таких платформ, як Google, Facebook, TikTok, Apple, Twitter, Pinterest, а також маркетплейси, ремаркетинг-, нативні- та CPA-сітки.
Над проектом працюватиме та кількість спеціалістів, яка необхідна для якісної роботи з рекламними кампаніями. Зазвичай за проектом закріплений 1 РРС спеціаліст, який працює під наглядом свого тім лідера. Іноді, якщо проект об'ємний, до нього може бути закріплено 2 РРС спеціаліста.