Що таке мобільне SEO?
У 2016 році обсяг мобільного пошуку перевищив обсяг пошуку з робочого столу і склав 56%. З цього моменту почалася ера переходу в Mobile First Index – технології Google, за допомогою якої сайти в першу чергу ранжуються за якість своєї мобільної версії.
Уже зараз обсяг мобільного пошуку в деяких нішах, таких як медицина, одяг, кафе/бари/ресторани і багато інших перевищив позначку 80%.
Ми пропонуємо вам не відставати від Mobile тенденцій ринку і повністю підготувати свій веб ресурс до епохи Mobile за допомогою інструментів мобільного оптимізації сайту.
Види робіт
В першу чергу це має на увазі переосмислення User Experience користувачів з урахуванням обмежень, які накладають мобільні пристрої і додаткових функцій, якими вони володіють.
Як показує практика більше 50% елементів, які підходять для десктопної версії сайту, абсолютно не працюють у мобільній. Для максимальної комфортності використання мобільної версії необхідне переосмислення User Interface. Впровадження рекомендацій аудиту з usability допоможе користувачеві пройти шлях від сторінки входу до конверсійної дії з максимальним комфортом.
Для ранжування в ТОП 3 пошукових систем в еру Mobile First Index необхідно, щоб сайт повністю відповідав вимозі Mobile Friendly.
В рамках технічного аудиту сайту проводиться повна оцінка всіх сторінок сайту на виконання цієї вимоги.
Також проводиться оцінка швидкості роботи мобільної версії сайту на 3G і 4G з’єднанні, адаптивності верстки, ваги і формату зображень, читабельності тексту з мобільних пристроїв і ще ряду чинників, що впливають на ранжування мобільної версії сайту.
Впровадження всіх цих рекомендацій значно наблизить ваш сайт до верхніх позицій в пошуковій видачі.
Дві найбільш популярні технології приведення свого сайту в світ Mobile First це: «Гумова верстка» і «Адаптивний дизайн».
Гумова верстка – швидке рішення, всі елементи поточної десктопної версії сайту поміщаються в «блоки», які в залежності від дозволу екрану розтягуються і звужуються, йдуть нижче або вище на екрані. Таким чином весь функціонал сайту повністю переїжджає на мобільний пристрій. Плюс – це швидко, мінус – не все те, що є на десктопній версіїї потрібно на мобільній і навпаки.
Адаптивний дизайн – створення окремого дизайну під різні розширення екрану і навіть під різні моделі пристроїв. Це довше, ніж «гумова верстка», але дає більше можливостей кастомізації сайту для поліпшення User Experience користувача на мобільному пристрої і подальшого A/B тестування функціоналу мобільної версії.
Що застосувати – вибір за вами, а ми допоможемо впровадити обране рішення максимально швидко і ефективно.
У цей блок входить весь комплекс робіт, починаючи від технічного аудиту та отримання статусу Mobile Friendly, закінчуючи дизайном і адаптацією контенту під мобільну аудиторію.
Значення має все, починаючи з того, які блоки навігації переїдуть з десктопной версії сайту, а від яких варто відмовитися, закінчуючи тим – яку частину контенту показувати користувачеві, а яку приховати під «Read More».
Як правильно адаптувати матеріали на сайті? Адже важливо, щоб у видимій частині контенту була інформація, що має максимальну вагу для ранжування сайту. А всі корисні, але не такі значущі елементи мають теж бути на сторінці, але не погіршувати User Experience користувача.
Ми з радістю допоможемо вам пройти цей шлях і вступити в еру Mobile First.
Ця технологія поки що має обмеження, хоча вона й активно розвивається і найближчим часом усі ці обмеження будуть подолані. Через обмеження вона не використовується на сторінках, на яких обов’язкова наявність JavaScript. Наприклад, на сторінках, де є кнопка «Додати в кошик» або якийсь інший код, який виконується нальоту прямо на сторінці, без її перезавантаження. Тому найчастіше AMP використовується для інформаційних сторінок, сторінок-продуктів без можливості купівлі та каталогів, у яких можна побачити продукт, але його купівля відбувається вже безпосередньо з картки товару.
AMP сторінка виконує роль “приманки” для користувача. Свій перший дотик при переході на сайт з mobile видачі користувач здійснює з АМР сторінкою, але коли він починає переходити за посиланнями – весь його подальший шлях йде за звичайною версією сайту, на якій немає жодних обмежень. Користувач отримує можливість ДУЖЕ швидко отримати відповідь на своє запитання та зрозуміти, подобається йому ваш веб-сайт чи ні. І якщо контент і якість веб-сайту його задовольнили, він продовжить свою подорож ним.
Для ефективної та швидкої імплементації цієї технології на вашому сайті ми готові розробити дизайн основних АМР сторінок, надати всі рекомендації щодо підключення команді розробки. проконтролювати використання АМР.