Дизайн
Хороший дизайн викликає емоції, вирішує проблеми, правильно подає інформацію та найголовніше – продає Написати намЧому дизайн важливий
Дизайн – це набагато більше, ніж шрифти, модні кольори Pantone/RAL, анімації та мімчикиДизайн продукту в діджиталі для користувача – це:
- проектування та створення контенту
- досвід, емоції, задоволення від використання
- яскрава картинка, яка приваблює і переконує зробити цільову дію
- стиль спілкування, завдяки якому складається цілісний образ бренду
Клієнт, що звертається до дизайнера, отримує:
- візуальне позиціонування та презентацію продукту на всіх рівнях
- контроль процесу від ідеї до шрифтів, ліній та ефектів анімації
- шлях від гіпотези до збільшення Bounce Rate, зниження Conversion Rate
- візуально приємний UI, продуманий та зрозумілий UX
Дизайн послуги
Сайт для продуктів чи послуг
Контентний чи інформаційний сайт, блог
Сайт онлайн-магазину (базовий та розширений)
Іміджевий або промо-сайт
Landing pagе
Express Landing pagе
Мультилендинг
Геолендинг
Візуальний UX аудит сайту клієнта та найближчих конкурентів
Аналіз Google Analytics
Аналіз поведінки користувачів (Hotjar)
Аналіз контенту
Технічний аудит (швидкість завантаження, коректність верстки)
Статичні та анімаційні креативи
Відеокреативи TikTok, YouTube
Кільцева галерея
Добірка Facebook
HTML-5 для Google Display Network і Admixer
Ресайзи
Дизайн буклетів та флаєрів
Дизайн постерів та банерів
Створення презентацій
Брендинг
Анімаційні креативи для соц. мереж
Відеокреативи TikTok, YouTube
Монтаж
Наші клієнти
ЧОМУ ОБИРАЮТЬ НАС
Професійні дизайнери
-
Наші фахівці мають досвід роботи від 3 років та постійно отримують нові знання на курсах та тренінгах
Досвід у рекламі
-
Дизайнери вже 4 роки створюють креативи та сайти для наших клієнтів. Ми добре розуміємося на тому, які ришення забезпечують кращий результат
Уважність до деталей
-
Ми вивчаємо брендбук, фірмовий стиль компанії та створюємо креативи, які відповідають стилю та технічним вимогам
Хороший дизайн – зрозумілий дизайн
-
Проводимо близько 20 аудитів на рік, вивчаємо наукові статті та дослідження, тому знаємо як створити зручний та зрозумілий дизайн
Економія часу
-
Професійному дизайнеру знадобиться менше часу на розробку, ніж початківцю. При цьому ми впевнені в ефективності креативів
Як ми працюємо
Бриф допомагає дизайнерам зрозуміти, чим займається компанія, у чому цінність продукту, як донести до аудиторії інформацію
Вирішуємо, як донести користувачам цінність товару. Створюємо варіанти на основі технічного завдання та стилю компанії
Показуємо варіанти креативів та сайтів, погоджуємо, виправляємо деталі та затверджуємо фінальні версії
Фінальні версії креативів та сайту готуються відповідно до технічних вимог та передаються клієнту
ІНСТРУМЕНТИ, ЯКІ
МИ ВИКОРИСТОВУЄМО У РОБОТІ
НАШІ КЕЙСИ
Наша команда
ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ
Процес розробки дизайну відбувається в декілька етапів: Структура – Прототип – Дизайн. Після кожного етапу макети надсилаються клієнту для затвердження або організовується зустріч. Якщо у клієнта є правки на будь-якому етапі, то дизайнери обговорюють їх, вносять в макет та ще раз відправляють клієнту. Тільки після затвердження макету з правками починаються наступні роботи. Після кожного етапу макети надсилаються клієнту для затвердження або організовується зустріч.
Ключова метрика для виміру ефективності – ліди, тобто кількість користувачів, які здійснили цільову дію. Це може бути: підписка на блог чи поштову розсилку, додавання товару в кошик, перехід на сайт партнерів тощо.
Перше і найголовніше – відсоток конверсії, тобто користувачів, які зайшли на сайт та здійснили цільову дію. Якщо цей показник низький, це означає, що інформація на сайті не зацікавила користувачів, або вони не розуміють, як здійснити цільову дію. Також актуальність контенту репрезентує відсоток покинутих сеансів – bounce rate. Друге – час перебування на сайті. Показує, наскільки користувачам цікаво вивчати інформацію та просуває сайт в ТОП видачі, якщо цей показник високий.
Тестування – важливий етап запуску рекламних кампаній. З його допомогою можливо підібрати найрезультативніші комбінації креативів та таргетингу, тим самим оптимізувати рекламу та заощадити бюджет. Щоб гіпотези про те, які оголошення сподобаються потенційним клієнтам, були точнішими, необхідно вивчити аудиторію перед запуском тесту. Важливо пам’ятати: в рекламі немає універсального підходу, який би підійшов усім, тому аби знайти оптимальний варіант, необхідно порівнювати та аналізувати різні гіпотези.
Для того, щоб проводити A/B тестування, потрібна достатня та постійна кількість відвідувачів, регулярні конверсії та налаштована аналітика. Якщо ці складові відсутні, то радимо почати з UX/UI аудиту. A/B тестування дозволяє зрозуміти, які рішення працюють краще, але не можна це перевірити без достатньої кількості відвідувачів та чітко сформульованих гіпотез та метрик їх оцінювання.
Звісно, хороші креативи коштують більше, але вони також мають більший відсоток конверсій, що прямо впливає на дохід від рекламної кампанії. Такі креативи можна використовувати досить довго, доки відсоток конверсій залишається високим.